Support til dig og dit mærkningsudstyr

 
Vi står 100 % bag vores mærkningsløsninger. Vi prioriterer alle vores kunder lige højt, for alle vores løsninger er lige vigtige for os. Det betyder bl.a., at vi altid er uddannet i de nyeste teknologier. For så kan vi nemlig tilbyde den bedste rådgivning, når det drejer sig om mærkning og mærkningsudstyr.

Når I køber en mærkningsløsning hos os, har I muligheden for en vedligeholdelseskontrakt på det mærkningsudstyr, vi implementerer. Det giver jer en større garanti for, at udstyret kører fejlfrit. To gange om året kontakter vi jer, så I kan få gennemgået jeres mærkningsløsning.

Servicetelefon 24 timer i døgnet
 
Oplever I et akut problem, tager vi os af det med det samme. Det eneste I skal gøre, er at ringe til os på: Servicetelefon 87 49 00 80
 
 
Online support
 
Markings tilbyder online support hvor mærkningsudstyr eller -løsning har forbindelse til internet. Online support er en service, du tilkøber for hurtig og enkel fjernsupport.
 
Ydelsen dækker følgende:
Hurtig support på Design hjælp, ændring af parametre på mærkningsmaskinerne m.m.
Ingen kørsel og on-site service timer.
Udveksling af filer til en evt. opdatering af PC software eller printer firmware.
 
Start ONLINE support ved at trykke på TeamViewer Logoet.
Tryk derefter på "KØR"
 
 
Problemer med jeres inkjet?
 
Oplever I et nedbrud på jeres eksisterende inkjet, tilbyder vi en Hitachi erstatningsprinter inden for få timer - uanset hvilken printer I har i dag!